انتخابات 7 اسفند 94 (خبرگان رهبری و مجلس دهم )
 
 


مسجد خیابان رودکی تهران (سلسبیل)

انتخابات 7 اسفند 94 (خبرگان رهبری و مجلس دهم )

مهمترین واقعه پیشرو در سال جاری که می توان آن را یکی از حساس ترین عرصه های پیش رو برای امتحانی دیگر برای ملت نامید انتخابات خبرگان رهبری و مجلس دهم است.
پر واضح است که این صحنه همانگونه که می تواند ورقی دیگر از افتخارات نظام اسلامی ایران را رقم زند،خواهد توانست عرصه ای برای یکه تازی منافقین و بدخواهان نظام باشد.
لذا بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد موقعیت و بهانه برای ضد انقلاب و رهبران آنها که همانا آمریکا ،انگلیس ، اسرائیل هستند ،رجوع و بازخوانی دیدگاه های بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (حفظه ا...) است.
به همین سبب ضمن بازخوانی بیانات و مطالبات امام خمینی و امام خامنه ای، امیدواریم زمینه هر چه بیشتر روشنگری و ترویج مطالبات و فرامین این دو چراغ راه انقلاب اسلامی ودر نتیجه پیروزی مجدد ملت در برابر مستکبران غرب وشرق و عمال داخلی آنها در عرصه انتخابات خبرگان و مجلس دهم را فراهم آوریم.
امید است اسک دینان از این مجموعه در مسیر تبلیغ و ترویج استفاده نمایند

امام خمینی (ره):

امام خمینی (ره) :« وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات چه انتخاب رئیس جمهور و چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چه انتخاب خبرگان برای تعیین شورای رهبری یا رهبر در صحنه باشند »

امروز مسئولیت به عهده ملت است.
ملت اگر چنانچه کنار بنشیندو اشخاصی که نقشه کشیده اند برای این مملکت آنها وارد بشند در مجلس تمام مسوولیت برای عهده ملت است.
***
امام خامنه ای حفظه الله:
من مطمئنم كه اين انتخابات براى ملتهاى ديگر هم يك نشانه‌اى است. براى همين هم هست كه دستگاه‌هاى خبيث استكبار، از آمريكا و انگليس و صهيونيستها و ديگران، دارند مرتباً تلاش ميكنند كه اين انتخابات را به يك جورى خراب كنند، مخدوش كنند. كشورهاى ديگر نگاه ميكنند ببينند اين پيشكسوت انتخاباتى و انقلابى - كه ملت ايران است - چه كار خواهد كرد. ملت ايران در اين زمينه، جزو پيشكسوتهاست. ملتهاى ديگر نگاه ميكنند ببينند انتخابات در ايران به كجا خواهد رسيد. استكبار دوست دارد كه انتخابات در كشور ما آنچنان بشود كه ملتها را مأيوس كند.

 

تبلیغات مسجد حجت ابن الحسن(عج)

از عموم هم میهنان عزیز و و همشریان محترم درخواست دارد تا با حضور گرم و همیشه در صحنه خود در آینده کشور و خود سهیم باشند 

 

 

 

حمید داودی راد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سیاسی، ،
:: برچسب‌ها: مجلس دهم , انتخابات, حضور مردم, سرنوشت کشور, انتخابات مجلس و خبرگان رهبری, مسجد حجت ابن الحسن(عج), خیابان رودکی, حمید داودی راد, مجلس, انتخابات مجلس ایران, تهران, ,
نویسنده : حمید داودی راد
تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1394